Kartopu sltn2686 ama ben pek veremedim çünkü benim de kusmalarım çok çok azdı. Sağlıklı beslenme ile 6. aya kadar az almaya ikiz gebelikte olabildiğince gayret ettim🌹 Zaten 3.trimesterden sonra her hafta azar azar artıyor kilom🙈
dika sltn2686 ben ya 7 haftalıkdi yada 9 du hatırlamıyorum tartıldım 62 dim 15 +1 de gittim doktora aç karinla 70 kilo olmuştum 8 kilo sanırım almışım çok fazla mi acaba boyum 1.69
Eymen61 dika Hamilelikte en az alınan kilo 8,9 dur ortası 15 daha üzeri ise 20 ve dahasıdır. Dikkat etmek gerekir. Eğer ilk doğumsa yüksek oranda alınan kilo normal doğuma engeldir demişti doktor.
dika Eymen61 teşekkür ederim canım dikkat edicem artık bebek aç kalmaz değil mi öyle genellikle bebeğe kilo aldıracak şeyler yiyorum
Eymen61 dika dika Hayır gülüm niye aç kalsın vallahi orucunu tam tutan kişilerin bile bebekleri çok daha sağlıklı. Çok yemek lazım değil ki sağlıklı ve yeterli beslenmeli önemli olan bu ben akşamları sekizden sonra yemiyorum acıksam bile aç yatıyorum
dika Eymen61 tamam canım bende artık öyle yapacam çok teşekkür ederim dikkat edicem korktum bi an Rabbim bilir tabi herşeyi hakkımızda hayırlısı olsun inşAllah sezeryan olmak istemiyorum sırttıma bir defa iğne aldım çok kötüydü o iğne yüzden sirttim belim hep ağrıyor