Lavinia96 meryinthemood ritmik bi şekilde arka arkaya 5 dk falan oluyorsa hıçkırık bebeğiniz hıçkırıyor demekmiş
Semamamy Evet benimde o sekilde baktikca sanki kalbim karnimda , ben kalp altisi diye yorumluyorum tekmeler o sekilde sık olmaz cicegim
meryinthemood Semamamy internetten baktığımda tekme olabileceğini yazmıştı benimki zaten sık sık peş peşe olmuyor. Ondan öyle olabileceğini düşünmüştüm🤗
meryinthemood Aylaa123 komik olan nedir onu anlamadım eli ayağı vücudunun her uzvu gelebilir bu arada sanki her gün hamile kalıyoruz yani
Aylaa123 meryinthemood el alışkanlığı olarak emoji koymusum dalga mı geçiyorum sizinle bizde 40. Yı doğurmuyoruz herhalde ne bu gerginlik insan gibi cevap verilmeyese gelmiyormusunuz
meryinthemood Aylaa123 valla öğretmenim hicbir zaman saçma sapan soru olsa bile gülerek cevap vermediğim için
Aylaa123 meryinthemood en öğretmen sizsiniz tamam. klavye kullanıyoruz karşılıklı konusmuyoruz el alışkanlığı diye birşey var farkında olmadan basmısım uzatmayın
Diloo54 @meryinthemood bağırsak hareketi gibiyse bebek kareketi o canım kasık nabzıda nedir şuanda zaten hareket hissetme haftasındasın bende suan hissediyorum direk tekmeyle baslamaz kücük kücük baloncuk gibi atmalarla başlar
meryinthemood Diloo54 ya her zaman olmuyor ama internette ya tekme vardı ya baska seyler açıkçası sebebini merak ettim bebekle alakalı olmayabilir belki benim bile damarım olabilir atan bilemem ki.
GamzeeeYigittt Haftadayım bebeğin hareketleri nerdeyse dışardan fark edilir durumda. Pıt pıt vuruyor arada karın kısmımda. Kasık kısmındakiler tekme değil sanırım🤭