Beril63 çok geçmiş olsun, Ocak ayında ben de düşük yaptım ilk gebeliğimdi. Sürecimiz de biraz zorluydu psikolojik olarak. Üç ay korunmalı ilişkiden sonra üç ay korunmadık sonunda oldu çok şükür şu an 5+6 haftalık hamileyim. Önce sizin sağlığınız, evlat evlattır doğmuş ya da doğmamış olsun fark etmez ana rahmine düştüğü andan itibaren annelik içgüdüsüne bürünüyoruz her kadın böyledir. Diğer tarafta şefaatçiniz olur derler, gönlünüzü ferah tutun, yine olur Allahın izniyle ama dediğim gibi önce siz iyi olacaksınız. Sevgiler 🌸