sltn2686 Kızlar doktorum elenatal 2 verdi 17.hafta içindeyiz kullanan varmı , birde aşırı kilo alımınına falan neden olmaz dimi , yan etki gören var mı
Razismom sltn2686 ben kullanıyorum, yan etkisini görmedim tam aksi… Bütün vitaminleri içeriyor…. Kilo yapıyor mu bilmiyorum ben herşey lop lop götürdüğüm için ilacı suçlayamam😂😂
Emeltsb Merhaba ben 14. Haftadayım gündüz mide bulantılarım çok olduğu için gece uyurken içiyorum ilacı kullanmadan önce aşırı uykuluydum kafamı koyduğum her yerde uyuyordum. İlaçtan sonra bu değişti gerçekten enerji de veriyor bence içerisinde bir çok vitamin var hem sizin hem bebek için
Fatma011 sltn2686 ben kullanıyorum yarın itibari ile bırakacağım doktor 13.haftasan sonra bırakabilirsin demişti. Yan etki vs bir şey yaşamadım