Alpmom__ Günaydınnnnnn kızlarr . 3 hafta geçti bebişimizi görmeyeli . Yine bütün duyguları bir arada yaşıyorum . Sevinç , stres , endişe . Lütfen dua edin bebişimiz iyi olsun . Mutlu bir şekilde dönelim evimize 🙏🙏🥹🥹
Ece5454 Alpmom__ bugün de benim görüş günüm, korku, stres iyi mi acaba düşüncesi annelik zor sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🩵🩷