Arkadaşlar merhaba aranızda yeniyim 13+4üz kusmalar azalmaya başladı ama hala daha su içemiyorum günde Max bir bardak ve acayip tiksiniyorum her yolu denedim limonlu aromalı falan olmuyor maden suyu içmeye çalıştım tüp mideli olduğum için oda Max 1 tane icebiliyorum rahatsız ediyor hamileliğini benim gibi susuz geçirenler var mı 🥺