39 yaşındayım ilk gebeliğim. Yaşa bağlı olarak zorlanıyorum sanırım. İlk zamanlarda ikili test vs yaştan dolayı riskli olduğu için moralim bozuluyordu. Ama kızım gayet sağlıklı 37. Haftalık oldu neredeyse. Allah isteyen herkese nasip etsin. Geçte olsa kavuşmak güzel çekilen her zorluk yorgunluk güzel ve bebeğime değer.