Lütfen söyler misiniz ya çok kötüyüm haftaya sezaryen olmak zorundayım bebeğin suyu azalıyor ve çok tansiyonum var diye 38.haftada alacakmış doktor. Şu an 37deyim ve kanala girmedi zaten bebeğim.
Ben hep normal doğum istiyordum şu an çok moralim bozuk sezaryen çok kötü bir seçenek gibi geliyor. Avantajı var mı söyleseniz de teselli olsam keşke :(