sumerveyilmaz Alya88 benimde kızim olucak 1 kızim var Adı Elif Ada m,bunuda Başından beri Eylül düşünüyoruz tabi yanınada ikinci isim ariyorum asyayıda düşunmüştüm ama elifle eylül daha uyumlu geldi
Beetl_16 Alya88 bizde kızımızın ismini Asya koyucaz inşallah. Anlamı: türkçe de 4 büyük kıtadan birinin ismi. Arapça da merhem olan kişi, şifa veren demek
Cosimaniehaus Alya88 Yeğenimin adı Asya, abimler Asya koymasa ben koyardım. Bana çok asil geliyor Asya ismi. Asi oluyorlar yazanlar olmuş evet biraz asi gibi 😅ama 3 yaş sendromu galiba:))
serapmusta Alya88 31 haftalık oluyoruz yarın. Nasip olursa kızımın adını Eylül Asya koyacağız🩷 İkisini de çok beğeniyordum zaten