Benimde şuan 40+0 perşembe doktor tekrardan kontrole çağırdı sancım yok açılmam 1 cm. Devlete gidiyorum 2 aydır ondan önce özele gidiyordum ama kızlar arkadaşlarım özelde doğum yaptı bir arkadaşımın 2 kizi da sezaryen mecburi. Diğerinin biri normal bir sezaryen oldu 40 hafta da suni aldi açılma olmadi sezaryen aldılar. Bana psikolojik olarak baskı gibi geliyor sürekli sen iiye özele gitmiyorsun diyip duruyorlar ee devlette de özelde de normal istedikten sonra son çare zaten sezaryen alıyorlar bunu anlamıyorlar strese girdim iyice 😓 birde bir kac tanıdığım gittigim hastane de doğum yaptı hepsi de memnun