Bu arada ben gittim kızlar doktora hareketleri maşallah çok güzel çıktı biraz sancım da vardı doktor normal doğum için muayene yaptı açıklığım 1,5 cm olmuş ama bebek biraz iri kilosu boyu kafa çevresi biraz zorlayabilir diyince korktum isteğe bağlı sezeryan istedim , yarın bebeğime kavuşuyorum inşallah darısı tez zamanda istediğiniz vakitte ve en güzel şekilde sizin başınıza inşallah serüvenimin sonuna geldim çok duygusalım 🥹☺️😍