Arkadaşlar günaydın herkese kızım üç yaşına girdi şükürler olsun bırakıp çalışacağım kimse yok ama çok sıkıldım bir şeyler yapmak istiyorum kızımın geleceğine yatırım yapmak istiyorum aklıma hiç bir şey gelmiyor yardımcı olursanız sevinirim akıl akıldan üstündür demişler teşekkür