Herkese merhabalar🌼💅
Çocuk istiyoruz fakat bi kaç olumsuz deneyim yaşadığımız için doktorumuzun da tavsiyesi ile 3ay korunmaya karar verdik, bu süreçte kendimize odaklanıp sağlıklı beslenmek istiyoruz. Eşim her sabah pekmez içiyor ve ocean’ın multivitamini kullanıyor. maksat vitamin değerleri falan düşük olmasınn. Bana da inofolic combiyi önerdi doktorum günde 2 kere alacağım ama bunun yanında da kapsamlı bi vitamin de ben kullanmak istiyorum, tavsiye edeceğiniz markalara açığım💁🏼♀️