Mavikelebek24 Merhaba kızlar benim bat 16. 2 haftadır kasık ağrısı, baş ağrısı ve 3 haftaya yakındır da göğüslerde hassasiyet ve büyüme var. Kızlar yerleşme kanaması nasıl oluyor? Benim ara ara kahverengi pıhtı geliyor. Bilgilendirme yapan olursa çok sevinirim.
Ebruyi Mavikelebek24 ya benim regli günümde kahverengi lekelenme oldu sonra geçti eger yerlesme deniliyorsa
Iraz Ebruyi merhaba bugün de benim regl günüm dün kahve rengi lekem geldi açık renkti yada pembe filandi durunca öyle oldu geç fark ettim cnki bugünde akıntıyla karışık cooook açık pedde oldugu de olduğu için anlayamadım rengini ama aşırı açık bir kahve gibi daha adet olmadım ama bel ve kasık ağrım var olucakmis gibi umutlanmalimiyim siliniyorum bişi gelmiyor şuan
Iraz Ebruyi ben henüz adet olmadım dün du adet günüm uygulamaya göre iki gündür sancım var olmadım dün değil evelsi gün leke geldi. Dünde peşe akıntıyla karışık gelmişti şuan bişi yok
Ebruyi Iraz ben reflı gunu olamaıdgım ıcın hemn gitim kann testi verdım özelde ıgne kullanmam kaImdı doktor hemen ogrenınce gel demıstı