2mnnosanne123 Bns1- malesf benimde öyle ve eşimsiz memlkete gidecem nasıl tutacam merk ediyorm😬ucaktada yapmak istemem tabi
Bns1- 2mnnosanne123 Ahahhaha bizde araba ile yolculuk yapacağız yarım saatte bir ihtiyaç molası olacak galiba 😀
Booksandcats Bende de aynı durumlar uykumdan uyanıyorum çişim geldi diye gidiyorum bekle bekle bişey de gelmiyor 🤣 bebiş baş gelişe döndü iyice bastırıyor heralde artık kafası diye düşünüyorum daha 34+5iz 🙈
M-Urass_Mom Bns1- Gece 2 saatte bir çişe kalkıyorum. Uykular haram oldu gerçekten 😣 En son ne zaman derin bir uyku uyuduğumu hatırlamıyorum 🤷🏼♀️ Bebek emzirmeye kalkıyorum sanki 😂
Bendiyebiri_ Bns1- zar zor yetisiyom.bazen ya 32 haftalık olduk bol bol su tüketen bir insanım normal hayatta da ama hamilelikte içtikçe zorla yetisiyom bide biseye gülünce falan Allah’ım yetişmek çok zor lavaboya
Busraapaydn01_ Bns1- 37+4 üz sabaha kadar 5 kez net kalkıyorum gece uykumda bir şeyler mi yiyip içiyorum diye düşünüyorum çünkü bişe yiyip içmezsen o kadar lavaboya çıkmam mümkün değil 😁
Bns1- Busraapaydn01_ Ahhahaahhaha 😀😀😀 ya gerçekten öyle Damla damla geliyor ya hani hepsi tek seferde gitse de 5-6 kalkmasak ne güzel olacak 😀😀