Tuceeee Kızlar sabah yatışım var. Önce suni sancı yeterli olmazsa sezeryan olacağım. Tavsiyesi olan var mı? Normal olursa şunu sezeryan olursa şunu yap kolaylık olur diyeceğiniz şeyler var mı?