Iydrnjg huyunu suyunu sevdııgm cok sık gorusmedıgımız bı aıle dostumuz var arada görüşürüz 3-5 ayda bir falan esımın akrabası.
İlk bebegımı ogrendıgım aradan bır hafta falan gectı ben bu kadının evıne gıttım kahve ıcmeye hamıle olduğumu falan söyledim pat aksamına kanamayla hastanelık oldum.
Sezeryan olmuştum ılk bebegımde ertesi gün geldı ben tabı evde gezıyorum zerre ağrım sızım yok çok iyisin ben 40 gün ıyılesemedım dedi 3-4 saat sonra hastanelık oldum 1 hafta hastanede yattım
sonra ben tekrar hamile kaldım suankı bebeğime
telefonda konuşurken hamile olduğumu öğrendi ve ertesi gün kanamayla yine hastanelık oldum
Hastaneye yatırıldım ziyarete geldı kanamam durmuştu sabah beri yoktu nasıl dedi durduğu evet yarın taburcu oluruz dedım hastaneden çıktılar 2 saat sonra kanamam başladı. Yanı denk mı geldı anlamadım sımdı selam vermeye korkuyorum çünkü ne zaman bısey hakkında konussak o şey elımde kalıyor aslında ıyı bı ınsan ama bılemedım