Busraozd27 Kızlar Eylül başında doğumum olacak nasıl bir pijama takımı alacağımı bulamadım yardımcı olur musunuz? Bulan varsa link atarsa çok sevinirim 🥰🥰🥰
2bebekannesi3542 Busraozd27 tesettürlüyüm penti ve lcwaikikiden kısa kollu alt uzun önü düğmeli pijamalardan aldım. Üzerine bir sabahlık. Fotoğraf cekimi vs yaptırmayacagım o yüzden dantelli vs bisey almadım.. ilk dogumumda da onlarla rahat etmistim
Fatma-ylmz Fatma96 çok güzelmiş ben de daha bakamadım yeni yeni eşyalarını alıyoruz bebeğin de aklımda bulunsun Buda
Fatma96 Fatma-ylmz teşekkür ederim canım bakarsın fikir olsun aynen ortalıkta baya karışıktı öylesine çektim die idare edin artık 😅
celileturk Artış dan aldım ben. Bi kere çok kaliteli malı gerçekten ve ciddi anlamda kesinlikle tesettür e uygun. Sabahlık boyutu iyi. Emzirme yerleri çok iyi falan kesinlikle tavsiye ederim
celileturk Busraozd27 @Fatma-ylmz ben indirimde aldım üçlü set 900e inmişti bi ara sık sık takip etmek lazım suan 2bin küsür fiyatları