Merhaba güzel anneler ve anne adayları,
1 yıllık evliyim ve bir anda çocuk kararı aldık. Yumurtlama dönemimde bi kaç defa denememiz oldu. Şu an deneme yapalı 9 gün oldu. 23 ağustos tarihinde beklenen reglim var. Fakat şu sıralar kasık ve bel ağrım var. Bazen alt karın bölgeme kramp giriyor. Ara ara da mide bulantılarım oluyor. Bu hafta ve haftaya kan testi vereceğim. Sizce bunlar belirti veya işaret olabilir mi? Çok yeniyim lütfen mazur görün🥹
Şimdiden çok teşekkür ederim 🙏🏼