Ceyyyy benimde ilk bebeğim çevremdeki tecrübeli anneler ya molfix ya da prima önerdi ilk aylar için.Diğer markalar bunlara göre biraz daha kalıp olarak küçükmüş bundan kaynaklı sızma olabiliyor dediler hep. Oyundez molfix aldım 82 li fazla almana gerek yok maksimum bi numaradan 100 alarak devam edilebilir dediler hızlı büyüdükleri için. Her bebek farklı tabi yeni doğan zamanı stok yapmak için erken yani. Kimine pahalısı iyi geliyor kimine a101 Bim gibi uygun fiyatlısı iyi geliyor☺️