Minnikpatates bende otuz olduğumda gecmistim devlette doktor yoktu randevu alamadığım için özele takipliydim devlete randevu alabildim otuzuncu haftada sonrasinda randevu alamasanda zaten domtor son aylarında olunca bişey demiyo yani gidebilirsiniz ama kaydınız olsun