Mucizembenim Kızlar 13 haftalıkken gittim doktor erkeğe benziyor dedi sonraki muayenem 15 haftadaydı gittim göstermedi velet bir türlü bu hafta 16 haftalık oldu gittim erkek dedi kordon değilse ama erkeğe benzettim dedi bacak arasını gösterdi afedersiniz organını gördüm bebeğimin ama doktorun böyle konuşması beni sinirlendirdi gördüğü şeyi nasıl olabilir diye konuştu resim atmayı bilmiyorum buraya bilsem sizede atıcam bir bakın diye 😣
Candaan Mucizembenim canım banada 12.haftamda erkek dedi ama tahmin diye konuştu bugün gittim 15.haftamiz kesinleştirdi doktorumuz
Mucizembenim <a href="https://hizliresim.com/v6XRmD"><img src="https://i.hizliresim.com/v6XRmD.jpg"></a> Oldu mu bi baksanıza kızlar
Nuummmm Canım bende 17 haftalığım bugün baktırdım aynı benim usg da böyle erkek dedi kesin konuştu öncesinde kafamı karışmasın diye baktırmadım bence erkek 🤗
Mucizembenim Nuummmm benim kafamı çok karıştırdı doktor küme göstersem erkek diyo kordon olurmu acaba diye de sordum ama yok bu bariz erkek yanı dendi