Esratolga bende gitmedim onlar aradı beni. İlçe değiştirdim asm de değişti doğal olarak yine onlar aradı. Kayıt falan yaptrmadım.
Dediğiniz gibide bi zorunluluk yok. Sizce o kadar ünlü çocuğunu asm de mi aşısını yaptrıyor ? Ha öyleyse kıvanç tatlıtuğun hergün bizim evin aşağısına gelip asm de sıra beklemesi lazım 😂😂😂