Harikuladeee Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Sancınız geldikçe çömelin ve bağırmayın sancı geldikçe derin nefes alıp verin ben bir ara çok bağırdım ebem bağırmamı söyledi çünkü bağırdıkça vücut yeterli oksijen almadığında sancı daha dayanılmaz olur demişti ne zamanki derin nefes alıp verdim sancılar daha karşılanabilir oldu