Aysedgrlikrkmz Henüz 4 hafta 5 günlüğüz Rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin henüz kesesini göremedik kalp atışı da yok inşaallah o günleri de görürüz🙏🏼 Bel ağrısı normal mi Aralıklarla geliyor ??? Sizde de oluyor mu güzel anne adayları 💕🥰
Candaan Aysedgrlikrkmz oy canim korkma inşaAllah ben adetime 1 hafta kala bel ağrısından kipirdiyamiyordum sonra adetim geçti test yaptım cıktı ve inan ilk haftadan beri bel ağrısı cekiyorum yerde oturamıyorum 15.haftalık olduk çok sukur
Gebeyizz Bu dönemde bel ve kasık ağrısı çok normal. Regl olacakmış hissi çok fazla olur kendinizi bu dönemde çok yormayın ve korkmayın inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏
Aysedgrlikrkmz Gebeyizz inşaallah aminnn hamile olan tüm anne adayları ben de sahil olmak üzere sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah Rabbim 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Aysedgrlikrkmz Candaan ay maşallah sağ Salim kucağımıza almayı da nasip etsin Rabbim 🙏🏼 Bende de aynı sorun var bel ağrısı çekiyorum 💕
Candaan Aysedgrlikrkmz amin canim hatta okadar bel ağrısı cekiyordumki sızlıyordu bi kaç kişiye dedim çok belim ağrıyor dediler ki bel çok ağrıyınca erkektır😂bende inanmadım hurafedır dedim orayı Allah bilir bugün doktora gittik erkek dedi😃