BerenGulce 30+0 da 1320 grmdi. Doktor normal diyor ama kağıtta baktığımda 9 gün geride gözüküyor kilo olarak. Bende gebelik sekeri var ama dikkat ettiğim sürece yukselmiyor. Soruyorum kilosu normal diyor 30 haftada benim kadar az olanı duymadım 🙁
Gg123 BerenGulce bende de gebelik şekeri var ve diyet yapıyorum 27 hafta olması gerekirken 26 gözüküyor dedi yani 1 kilo olması lazım ama bebeğim 940 gr şuan diyet ister istemez etkiliyor hatta benim suyumda azalma bile olmuş
Esradmyr BerenGulce benımde 29 da 1200 dedi bana da normal dedi. İçiniz rahat etmiyorsa başka bir doktora daha görünün içiniz rahat der 😊
Esradmyr Cemre44 inşallah, ama canınızı sıkmayın yeğenim 36 biterken 2500 doğdu maşallah şu an çok iyi. Sağlıklı olsun 4 kilo olmasa da olur 🥰