Çocuk marketten alışveriş yapan var mı ya bebek arabası ve puset istediğim şekilde şuan orda 689 tl artı birde bebek bakım çantası hediye veriyo şimdi güvenemiyorum valla 689 tlde az para değil yani kızlar oradan alışveriş yapıp memnun kalan var mı acaba bilgi verirseniz sevinirim