ravzagul Merhaba kızlar 10 haftalık gebeyim yüzümde sürekli sivilce çıkıyor normal mi sizce birde geçmesi için napabilirim
Elif5361 ravzagul Bende 7 haftalığım bende de tek tük çıktı ilk hamileliğimde birşey yoktu bunda görünce şaşırdım hormonsal sanırım