Gamzenur23 Ben bilindik olan pembe vazelin iyi çatlak için diye duydum sizce kullansam bebeğe zararı var mı (4aylık)
Dderryaa Gamzenur23 canım kakao yağı badem yağı ve vazelini karıştırıp uygulayacam en iyisi o dedi kullananlar
nazlihasan Gamzenur23 valla ben 6 aylık oldum badem yağı kullanıyorum taş gibiyim maşallah 😂😂😂😂 badem yağı kullanmasaydım kesinlikle saf zeytinyağı kullanırdım 😇
Yaseminmericli Canım ben 5.aydan 7.aya kadar bio oil kullandım. Sonra bebek yagı kullanıyorum son 10 gunum çatlagım yok