Badehandekuzey Merve_3351 valla basbaya burdan buluşup evli barklı demeden görüşenler varmış bende şaştım kaldım
Merve_3351 Badehandekuzey Evt esra erolda fln görüyordum sorun oyunda değil insanlarda oyle insanlar parktsn bile bulur
Merve_3351 BetulSahin5444 11 e kdr yatiyorum uyanip emziiryorum sadece2 3 e kddr ilgileniyorum tekrar uyuyor o siirada evi temizliyoorum anakucaginna koyup yemek. Yapiyorum akşam 9 dada uyuyor😂😂 Ay nazar edicem kend kendime yani ccok zamanim var
Nur123aa Merve_3351 ben oyunun ilk çıktığı zamandan beri fav oyunum iyi de oynarım derecem var eşimle ramazanda sabaha kadar oynardık şimdi çocukla çok zor o uyurken arada arena atiyoruz o kadar ama silmedim anısı var 🤗
Nur123aa Merve_3351 eşim hâlâ oynar ama dediğin gibi hem Suriyeli var hem çoluk çocuk kaynıyor oyun baya yaş olarak düştü