Bende 18. Haftamda öğrendim net olarak cinsiyeti ondan sonra hemen başladım dayanamadım zaten kısa sürede çoğu şeyi tamamlamıştım ama cinsiyeti öğrendikten sonra hemen başlamak bence iyi oluyor 37. Haftamdayım 33 de falan anca bitti eksikleri odası ☺️🥹