Merhabalar, 25 haftalık ikizlere gebeyim. Önceki gün besin zehirlenmesi yaşadım. Ondan önce de kasılmalarım vardı, fakat ben bebeklerin normal hareketleri sanıyordum meğerse kasılmaymış. İlk gebelik çok zormuş. Bişey bilmemek. Zehirlenmeyle birlikte kasılmalarım 2-3 dakikaya kadar indi. Serum, iğne, ilaç ve ciğer geliştirici yapıldı. Kasılmalarım devam ediyor fakat şiddeti azaldı. 2 gece hastanede yatıcam sonrasında Doğuma kadar yatak iştiraki verdi. Böyle birşey yaşayıp 30. Haftalara gelen oldu mu?