alyavetuna canim benim o kadar anliyorum ki seni . cok klise olcak ama ne kadar kafana takarsan o kadar olmuyo ya. hormonlari etkiliyoruz dusunmekten malesef. ben ne zaman ki amaaan herkesin de cocugu olacak diye bi sart yok dedim. olacagi varsa olur dedim kendi kendime salladim artik takip etmedim o ay hamile kaldim. ve o kadar unutmusum ki adetimin gectigini doktorum farketti aradi naptin test yaptin mi diye . 12 gun gecmis adetim ve hamileymisim 😊. darisi tez zamanda basina insallah. rabbim saglikli sihhatli evlatlar nasip etsin