BirAnneecik 3 gün önce yaptığım test ve bu gün yaptığım acaba koyulaşma var mı? Yarın da kan vermeye gideceğim.
BirAnneecik Papatyacicegi Ya canım inşallah 🥰 ikinci olacak aslında bir kızım var ama kızımdan önce 3 kimyasal geçirdim şimdi bu gün de eşimin doğum günü ama bu da öyleyse diye söylemeye korkuyorum o yüzden koyulasma varmı diye danışmak istedim.
BirAnneecik Aslaninannesi_ Uygulamaya göre 4 hafta gözüküyor. Yarın kan vereyim o zaman ben teşekkür ederim 🥰
sc57 kızlar ya ne zaman test yapsam çok meraklanıyorum 5 gündür korunmasız ilişkideyiz ve doktor bana yumurtalıkların çok iyi çalışıyor her an hamile kalabilrsin demişti reglime 15 gün var en erken ne zaman yapsam