Melanil ay sevindim böyle olmasına ama içim çok buruk ya açılmam 0 asla yürüyemiyorum hava çok soğuk squat ve duş yapıyorum sürekli normal olmasını çok istiyorum ama gidişat kötü perşembe tekrar gidicem bakalım doktor karar vercek fopum şekline artık hala açılmam yoksa sezeryana alcak yüksek ihtimal 😞