Simsiyahh mervedgnn44 bende şu yaz günü İzmir’de olmama rağmen oranın sıcaklığını biliyorsunuzdur geceleri serin oluyor ya da bana öyle geliyor ayaklarım üşüyor bazen karın ağrısı ile uyanıyorum kaç defa da tuvalete gidiyorum