Liimon @1Anneadayiiii ne diyorsunuz? Bu sabah kan verdim ama yarın çıkacak herhalde sonuç. İlacın etkisi bitmiş gibiydi sonra birden arttı ikinci çizgi
tatlibebegim_ Liimon benim 11.gün yaptığımda bile çok silikti 12.gün kan verdim 36 çıkmıştı sizinde var gibi görünüyor
1Anneadayiiii Liimon bence pozitif canım baksana baya belirgin 😍 ayy inşallah pozitiftir haberdar et sonuçlar çıkınca 💖
tatlibebegim_ Liimon sağol canım benim bebeğim doğdu 3.5 aylık olduk, belirti olarak tam aklımda yok ama göğüs hassasiyeti çok fazlaydı bide her an adet olcakmış gibi kasıklarım ağrırdı
Liimon tatlibebegim_ sabah verdim ama bi türlü çıkmadı sonuç.14. Gün daha kesin oluyormuş ama bekleyemedim inşallah boş yere sevinmem
tatlibebegim_ Liimon pozitifdir büyük ihtimalle 14.günde iki katına artmış mı onun kanını verirsin, sağlık ocağında mı verdin geç çıkarıyo biraz o
Liimon tatlibebegim_ ever hastane randevum 15nde. Bugün sağlık ocağına gittim yarın çıkar dedi ama hemogram falan çıktı. Beta daha çıkmadı
tatlibebegim_ Liimon ben evde 10.gün test yaptım aşırı silik çıktı 11.gün bida yaptım o biraz daha silikti gözle görülüyodu ama 13.gün kan verdim 36 çıktı yukarıda 12 yanlış yazmışım
tatlibebegim_ Liimon dediğim gibi geçen sen ağustos ayında oldum tam hatırlamıyorum ama göğüs hassasiyeti çok fazlaydı bide kasıklarım ağrıyodu gecede sık wc çıkma vardı
1Anneadayiiii Liimon 14.güne kadar adet olmazsam o zaman vermek istiyorum inşallah olmam cuma günü vercem yani