birmeleginannesi_ annesi sizsiniz sizdem başka kimse yorum yapma hakkına sahip değil her ne kadar bebek olsada neticede oda bir insan biz bile baygınlık geçiriyoruz sıcaktan üstümüz başımız çıplak geziyoruz evde kimseyi dinlemeyin soğuk değil bebeği sıcak ve kat kat giydirmek daha çok hasta eder hem vucut ısısı çok yüksekir hem isilik olur