Hazinem Buğün 30+1 olduk bnm çok kötü midem bulanıyo kasıklarıma bazen agrı gbi giriyo ve sürekli tuvalete gidiyorum Çarşamba günü randewum var ama neden oluyodur başına gelen var mı
Hazinem bulutunannesi33 ilk haftalarımda böyleydim ama tekrar geldi hadi o zmn normal de şimdi bu bulantı neden Bnde çıkardım çıkarck gibiyim 😩
Hazinem GamzeCan çok çabuk üşüyorum ya nedense üşütmüş de olabilirim belki kötü bişi olmasında inşallah üşütmüş olayım 😔
Mrvnrtprak Hazinem benim de mide bulantım var 32 yiz doktora sordum bütün gebelerimde aynı şikayet var üşütmekten olabilir demişti.
Betulayaz Canım bende 30+1 im bu ay inanılmaz uyku mide yanması hafif bulantı yaşıyorum hamileligin basında gibi oldum