Çiğli eğitim ve araştırma hastanesine normal doğum
İçin yaptım dün akşam 3 de s4 den beri suni sancı alıyordum sancılarım ilkte çok iyiydi şimdi azaldı biraz bebeğim başı daha yukarı diyorlar 6 cm açıklık ver ama benek başı yukarı da deniliyor çıkıp özele gitmek istiyorum mümkün mü acaba