Busraapaydn01_ Çok abartı bir şeyler istemedim ama ilk çocuğum olunca da eksik kalmak istemedim😁 instagramdan baskıcıamca’dan 3 farklı magnet yaptırdım 10 ar tane birde 32’li çikolata yaptırdım çikolata etiketleri yanında gelecek ben yapıştıracağım toplamda 740₺ ye geldi🌸
Semyil Busraapaydn01_ ben hastaneyi süslemekten vazgeçtim ya düşümdüm 40 mevlidi yapmak istiyorum aklımdaki organizasyonu 40 mevlidinde yaparım dedim hastane kapısını tabiki süsleyecez tül vs ile tatlıda dağıttıracak eşim ama ayriyetten birşey almayacam1 gece kalıp çıkıcam zaten 40 mevlidindede herşeyi eksiksiz yapmak istiyorum
Busraapaydn01_ Semyil ben organizasyon vs yi abartı buluyorum 40 ını da normal bir şekilde çıkarıcam inşallah sağlıkla gelsinler 💖
Zeh-ra Busraapaydn01_ çok güzel görünüyorlar sağlıkla kucağınıza alın 😍 baskıcı amcayi bende gördüm memnun kaldınız mı sipariş aşamasında bir sıkıntı yaşadınız mı acaba bende ordan sipariş vermeyi düşünüyorum da
Busraapaydn01_ Zeh-ra hayır aksine çok memnun kaldım ilgileri gayet güzeldi ve ürünler de kaliteli yani rahatlıkla sipariş verebilirsiniz 🌸