Merhabalar. Geçtiğimiz cuma günü jinekolojik muayene oldum, doktor yumura rezervimin yaşıma göre düşük göründüğünü ancak değerlendirmenin tek başına bir anlam ifade etmediğini, hormon testleri ile birlikte bakılması gerektiğini söyledi. Adet zamanı amh ve diğer hormon testlerini yaparız fakat acele etmeyelim, öncesinde 4-5 ay deneyin çünkü testte amh düşük çıkarsa sizin için stres faktörü olur bu süreci olumsuz etkiler dedi.
Son adet tarihim 18 temmuz ve bat 15. Biz bu ay 2 ilişkide korunmadık. Ovulasyon takibi de yapmadım. Zaten üstüne doktor da yumurtalık rezervin az deyince ilk denemede olmaz zaten diye düşündüm. Ancak adet tarihim yaklaştığı için birkaç gündür erken gebelik testi yapıyorum. İlk birkaç test negatif çıktı. Sonrasında herhangi bir kuruma çizgisi vesaire de görmedim. Ama dün sabah yaptığım testte ilk 5 dakika hiçbir şey yoktu. Ben de kenara koydum ve akşama kadar bakmadım. Akşam baktığımda şöyle bir çizgi vardı. 
Kuruma çizgisidir dedim. Sabah ilk idrarla testi tekrarladım. 5-10 dakika arasında silik bir çizgi çıktı. 
Bu ay olmaz diyordum ama sizce gebelik var mıdır? Yoksa bunlar kuruma çizgisi midir?