_ozlmm benim bu ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde onda doğum yaptım aşırı memnun kalmıştım Bu yüzden de tekrar ikinci onu seçmiştim fakat 3 aylık oldum gebeliğim 3 ayın başından beri doğru düzgün cevap vermiyor ben soru sorarsam cevap veriyor sürekli karın ağrısı şikayetim var bu bana göre normal bir şey değil bana diyor ki normal yapacak bir şey yok sonuçta ona göre bir şeylere bakılıp temizse sonuçlarım o zaman tamam haklı derim ama bir şeye bakmadan direk diyor ki normal ve en önemlisi kültür test sonucu bana bir şey yok dedi temiz dedi fakat halbuki düzgün sonuç çıkmamış olmamış yani sonuçta parayla gidiyoruz bedava kimse kimseye bakmıyor boşuna testere para vermiş oldum şimdi tekrardan verdim devlet hastanesinde