Merhabalar. Tetenoz aşısı olmam gerekiyor ama kararsız kaldığım bir konu var. Adacel isimli özel aşıda da tetanoz var ve o 28.haftadan itibaren yapılmakta. Ve özel alıp olmayı düşünüyorum. Bu aşı hakkında bilgisi olan var mı ? Bu aşıyı olan birinin 19.haftadaki tetanozu olmasına gerek var mı.