Merhaba kizlar 19.haftadayim bu hafta çok net bi tık tık şeklinde ve gözle görülür halde hissediyodum haraketleri kuvvetli olarak Çarşamba günü biraz yoruldum sanırım dün saat akşam 7 den beri herhangi bi haraket hissetmiyorum çok tedirginim normal mi acaba 😔