


Selamın aleyküm hanımlar 8+6 hamileyim 3 gün önce randevum vardı bazı değerlerimin düşük olduğunu söyledi önceki kan tahlilimden yeniden kan verdim 7 değerimden 5i yüksek 2si düşük çıkmış bu sonuçlardan anlayan varmı bir daha ki randevuyu üç hafta sonraya alabiliyorum devlet olduğu için anlayanlar bir bakabilirim lütfen ?😣 endişelenmem gereken bir durum varmı