_ozlmm 5 li hastane çıkışı bebek bezi ve ıslak mendil koyacağım müslin battaniye mi yoksa kalın battaniye mi koymalıyım ya da hemşireye battaniye veriyor muyduk tamamen unutmuşum neler koyuyorduk
Mervesoku _ozlmm merhaba doğumhane için 1 tane bez zıbın 1 alt üst takım eldiveni şapkası birde normal battaniye koyun yeterlidir ☺️
1_papatya _ozlmm benim ilk gebeliğim bende alt üst takım zıbın eldiven şapka çorap 1 adet bez bitane de hastane çıkışınıj battaniyesi ni koydum
Msm08 _ozlmm 1 alt üst takım 1 zıbın 1 çorap şapka eldiven 1 bez ve 1 de penye battaniye koysanız yeter🌸