Ays789 Selam kızlar doktorum 2 aylık hamile olduğumu söylüyor fakat ben planlı hamilelik geçirdiğim için 1 aylık olduğunu düşünüyorum. Doğrusu nedir biri beni aydınlatır mı?😊
Ebrusisli Ays789 adet tarihine dayanarak o süreyi veriyorlar sonrada yok gelişmiyor vs diyorlar aynı şekilde bende yaşadım adet tarihinden sonra hamile kaldım ama onlar ona göre baz alıyor
numix Son adet tarihinize göre kaç haftalık olduğunu hesaplayabilirsiniz. Hamile olduğunuzu öğrendiğiniz zaman zaten 1 aylık hamile oluyorsunuz. Adetten sonra ki yumurtlama süreci vs hamileliğin başlangıcı olarak kabul ediliyor 😌
Zelihaelf Doktorlar son regl tarihe göre hesaplıyor reglden 15 gün sonra döllenme oluyor 2 aylık diyorsa büyük ihtimalle 1 ay 15 günlük hamilesinizdir.
Ays789 Ebrusisli evet adetin ilk başlangıç tarihine alıyorlar o zaman benim doğumuma 7 ay mı kaldı demek bana göre 1 aydır hamileyim ne zaman döllendiğini biliyorum .doktorda dedi kalbini duyamıyoruz.Bana göre normal çünkü çok küçük .Kafam karıştı 😀
Ays789 Ebrusisli bu doktorlar neden böyle ya çok kızıyorum.Korkutmak için ellerinden geleni yapıyorlar remen.siz folik asit kullandınız mı
Ebrusisli Ays789 işte şimdi kalbini duyup bebek gelişince geride diyecekler geç döllenme adet tarihini çekecekler benimde öyle oldu şimdi doğduk 15 günlük olduk çok şükür
Ebrusisli Ays789 evet kullandım bazı insanlar kullanmıyor ama faydası var özellikle zayıf ve vitamin değerlerim düşük kişiler için düşük önlemek ve bebeğim gelişimi için
Ecemesen Bende pazartesi öğrendim değerim 1578 cıktı doktor 4 5 haftalıksınız dedi salı gunu hemen kadın doğuma gittim kese gözükmedi çok kucuk dedi 10 gun sonra gel dedi
Hasel0503 Ecemesen bu deger olayini ben anlamadim beta degerine gore 4-5 haftalik demis doktor benjmfe adet tarihine gore 5+2 iki iken 6976 idi bugun 5+4 doktora gitsem kac haftalık der korkuyorum valla
Ecemesen Hasel0503 bende anlamadım gerçekten ilk hamileliğim tedirginim ilgilenmedi bide baska doktora aldım bende benımde son adet tarihim 13 temmuz
Ebrusisli Hasel0503 beta değeri hamilelik haftasını gösteren bir değer değil ultrason da belli olur haftan adet tarihine göre hesaplar doktor ama sen öncesi hamile kalıp adet tarihinde yerleşme kanaması geçirmişte olabilirsin veya adetten sonraki süreçlerdede hamile kalmış olabilirsin bu durumda geç döllenme olarak değerlendirilir takılacak bir durum değil yani