Epu
Kızlar ailemle uzağım burda kaynanamgiller var ama bana hiç bi faydaları yok başından beri hamileliğim başlarında kapım acılıp bakılmadı hiç hamile gibi görmediler beni şimdi de hala öyle evime gelen bile yok erkek olacak diye seviniyor kaynanam yarın olunca İlla ki gelecek ama gelmemesi geldiğinden de daha hayırlı hep benim dediğim birisi lohusalıgım da dayanabilecekmiyim tabi eğer bu sandıgım kdr gelirse o zaman da, annem gelecek ama önümüz ramazan daha kırkımız çıkmamış oluyor orda bakmakla yükümlü kardeşim babam olacak. Orda yapmayı o kdr çok isterim ki eşimin tepkisini tahmin edebiliyorum annem burda o bakar sürekli hastanedeyiz Bikere gelip bakmadılar sormadılar şimdi torun için gelseler bile 🤷🏻♀️😏