poyrazege1503 Gobekten kan sulandirici iğne vuruyorum. Normalde kanama yapmazdı kac aydır kullanıyorum. Ama bu sabah yaparken bi anda baya kanadi korktum bende bisey olmaz bebege dimi 😒
Cansu-2600 poyrazege1503 Olmaz merak etmeyin benimde ara ara kanama oluyor sinire yada damara denk gelmiştir benim karnım mosmor şuan nasıl basariyosam tenim çok kötü bu konuda
Fatma_ecem4 poyrazege1503 bende vuruyorum arada yanlış yeremi denk geliyor nedir bendede fışkırıyor kan bı sorun olmadı çok şükür
glycnkrt poyrazege1503 bebeğine bişey olmaz. bi koldan bi karından vurun isterseniz. kol için eşinizin desteğine ihtiyacınız var yada sürekli yanınızda olan yapabilen birine. eşimde hiç hayatında iğne almamıştır eline ama koluma o yapıyordu artık göbeğim çok gerginleşmişti.
Cansu-2600 Fatma_ecem4 Havasınıda alıyorum yaptiktan sonra bastırma dağıtma demişti doktor onuda yapıyorum ama ne yaparsam yapayım illa morariyor. 😏
Fatma_ecem4 Cansu-2600 Allah yardımcımız olsun valla iğne işi çok zor son bir günüm kaldı benim çok şükür Çarşamba doğum var darısı size inşallah